zondag 30 januari 2022

Mijn gas- en stroomverbruik in week 4

Voor de geïnteresseerden onder jullie weer mijn gas- en stroomverbruik in de afgelopen week:

Verbruik

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 4):

GAS ->  15,6 m3.
In week 3 gebruikte ik 12,4 m3.

STROOM ->  65   kWh
In week 3 gebruikte ik 83 kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 100 cent per m3 gas en €0,27 per kWh: €33,15

In dat bedrag zijn de vaste kosten niet meegerekend.
Wat ook niet meegenomen is, zijn de met ingang van januari 2022 veranderde overheidsheffingen op stroom, en de overheidscompensatie vanwege de hoge energieprijzen. Daardoor is de stroom goedkoper geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.