zaterdag 7 mei 2022

Mijn boodschappen in de afgelopen week

Deze week bleef ik mooi onder mijn budget van 40 euro. Vooral kocht ik weinig ingrediënten voor de warme maaltijd. Dat had er mee te maken, dat ik twee keer bij mijn dochters at en van de ene dochter ook nog een portie van een warme maaltijd meekreeg voor thuis.
Ik kocht 3x radijs, het groen van het bosje ging door een rijstschotel en de zakjes radijs gebruikte ik als snack: lekker knagen. Veel beter dan worteltjes of komkommers, want die vind ik niet zo lekker.

30 apr. - 7 mei '22


*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
cranberry's* AH 1,37
gedroogde pruimen* BB AH 1,69
6 appels* AH 1,58
3 limoenen* Lidl 0,99
cottage cheese, 2 doosjes BB AH 1,05
2 potten jam, A-merk BB AH 3,50
kaas* AH 3,28
krentenbollen, 6 stuks AH 1,39
2 kg uien Lidl 1,19
2x 500 gr zoete puntpaprika's* Lidl 3,00
sla met kluit Lidl 0,89
radijs, bosje* AH 0,59
knoflook, vers AH 0,44
3 pakjes vleesvervangers: shoarma, kipschnitzel en kipstukjes* Lidl 2,97
2 blikken haring in tomatensaus Lidl 2,20
yoghurt, beker AH 0,49
Snacks/ hapjes    
radijs zakje, 2x AH 1,30
Dranken    
limonadesiroop, 2 flessen AH 3,78
sojamelk, 6 liter AH 5,28
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     36,98
Diversen    
TOTAAL   36,98

7 opmerkingen:

  1. Eten jullie weleens zuivelspread? Die van AH vind ik zelf heel lekker en vrij mager, op basis van karnemelk. Zelfs de poes is er gek op! Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het wel eens gekocht, ik noem het in mijn overzichten roomkaas light.

      Verwijderen
  2. Even een vraag m.b.t. boodschappen doen. Is de Coop bij jou in de buurt inmiddes omgebouwd tot Plus en wat is je ervaring met de winkel? Ik zie aan je boodschappenlijstje dat je er niets hebt gekocht? Bij ons zijn ze de Coop aan het ombouwen, jammer want volgens mij is de Plus nog duurder dan de Coop. De Coop had wel altijd goede aanbiedingen en ik kocht er altijd speltbrood.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op 10 mei gaat de Plus hier open. Ze zijn op dit moment nog niet klaar.

      Verwijderen
  3. Heb vanmorgen een bosje radijs gekocht.
    En het groen door de groente-curry gedaan, het was erg lekker 😋
    Bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat jij ook de vleesvervangers bij de Lidl in de aanbieding heb gekocht. Ik heb de maximale hoeveelheid van 4 genomen de kipschnitsels zijn normaal het duurste dus die heb ik nu genomen. Ze zijn super lekker en kunnen zo de vriezer in

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al heel lang ben ik geïnspireerd door jouw blogs over boodschappen. Eindelijk ga ik het ook proberen!
    Met groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.