zaterdag 6 augustus 2022

Mijn boodschappen in de afgelopen week

In de afgelopen week gaf ik weinig geld uit aan boodschappen. Dat komt vooral doordat ik eigenlijk heel weinig kocht, mijn lijstje is deze keer maar kort.
Fruit - appels- haalde ik uit eigen tuin. En toen ze in de keuken lagen, stegen er heerlijke geuren op uit die appels. Wat ruiken vers geplukte appels lekker!

30 juli- 6 aug22

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
BP biogroentenpakket EB= eigen boom    
Voeding    
appels, ruim 2 kg ET 0,00
nectarines,  1 kg* Lidl 1,49
1 pot zwartebessenjam * Lidl 1,19
2 harde broodjes BB AH 0,43
zak met 9 mini rozijnenbollen @ AH 1,04
cheddarkaas in plakken Lidl 1,99
slamelange 150 gram @* AH 1,12
2 maïskolven* AH 0,99
381 gr broccoli* AH 0,60
2 rode paprika's* AH 0,99
trostomaten, 844 gram* Lidl 0,84
2 flesjes donkere sojasaus* AH 3,28
3 blikjes haring in tomatensaus* AH 3,70
2 blikjes sardines AH 2,38
haringfilet, vers
AH 2,02
2 blikjes olijven Lidl 2,78
soja yoghurt aardbei AH 2,15
Snacks/ hapjes    
pepitamix AH 1,29
Dranken    
limonadesiroop AH 2,09
TOTAAL   30,37





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zoveel plezier hebt van je eigen boom! Hoe bewaar je de appels als je er langer mee wil/ moet doen? Gisteren toevallig de allereerste appel geplukt van een boompje die we hebben gekregen twee jaar geleden. Die appel was te snel op om de geur te kunnen waarderen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien nog een kraskaart bij de AH gescoord? (bij aankoop van 15 euro). Ik had vanmorgen een zakje drop gratis, blij mee. Groeten E

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.