zaterdag 10 december 2022

Veel geld uitgegeven: de boodschappen in de afgelopen week

Deze keer voor mijn doen veel geld uitgegeven!
Hoe komt dat?
Ik was jarig en ik trakteerde mijn verjaardagsvisite.
Ik kocht artikelen om taart mee te maken (margarine, vlaaivulling, blauwe bessen), ik kocht zoutjes, chips, ijs, donuts en kruidnoten.
Daarnaast sloeg ik voorraad in: vega vlees en visvervangers, sojamelk, vis in blik
En dan zit je zo maar op een flink bedrag!

3 - 10 dec. '22

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
goudreinette AH 0,31
2x 300 gr blauwe bessen* AH 3,99
volkoren brood, heel AH 1,39
halvarine AH 1,09
margarine AH 0,85
6 eieren @ AH 1,75
makreelfilet BB AH 3,20
hummus huismerk
AH 1,29
2 muhammara* AH 3,00
500 gram krieltjes @ Plus 0,48
kabeljauwfilet @ Plus 1,45
2 blikjes vis Lidl 2,78
BBQ saus Plus 1,15
6 pakken vega  vlees- visvervangers* AH 8,81
1 verspil mij niet zak, (inhoud: zie onderstaande artikelen) AH 1,00
2 bananen 0,90  
1 prei 0,65  
1 bleekselderij 1,39  
3 winterwortels 1,15  
spruitjes, 500 gr * AH 0,69
2 potjes sperziebonen* AH 1,65
augurkenstrips, zoetzuur* AH 1,27
partysticks (augurk in zoetzuur) Plus 0,99
Snacks/ hapjes    
5 minidonuts* AH 1,00
vegan ijs AH 3,99
2 zakken popcorn* AH 1,09
groentechips AH 1,69
tortillachips AH 0,79
kruidnoten met witte chocola @ Plus 0,99
vlaaivulling, blik AH 2,49
1x pepitamix (amandelen, pompoenpitten en pinda's) Plus 1,29
Dranken    
4 liter sojamelk Plus 3,80
4 liter sojamelk AH 3,96
TOTAAL   58,23

12 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! Een nieuwe mijlpaal: 70 jaar! Ik schrijf er binnenkort een blogje over. Hoe het voelt om 70 te zijn, hoe ik het vierde en welke cadeaus ik kreeg.

      Verwijderen
    2. Ja dat is een hele mijlpaal, ik zit eer al ruim 2 over en kan er nog steeds niet aan wennen. Elke keer als ik het opschrijf denk ik dat kan niet, zo oud ben ik nog niet 😁. Maar ok op naar de 80 dan maar.

      Verwijderen
  2. Ook leuk toch, om je visite te verwennen (zolang je er financieel niet mee in de problemen komt), ik doe dat ook graag. En ja, dan is het bij de kassa soms wel schrikken.
    Groet, G

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog hartelijk gefeliciteerd met ne verjaardag, Aaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd Aaf. Leuk om het te vieren en je visite op wat lekkers te trakteren !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Aaf met je 70e verjaardag. Mooie mijlpaal en benieuwd naar je blog over hoe dat voelt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Aaf 💐💐
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.