zaterdag 14 januari 2023

Een tikkeltje boven budget: mijn boodschappen in de afgelopen week

Veel gekocht in de afgelopen week, maar toch zit ik maar 33 cent boven mijn (1-persoons)weekbudget van €40,-
Wat hakte er stevig in?
De 8 pakken A-merk sojamelk, de kaas, de mandarijnen en de wokolie. Allemaal in de aanbieding, maar ondanks dat ging daar het meeste geld naar toe.
Ik kocht 3 artikelen in de geld-terug-actie, wat mij in totaal €7,47 korting opleverde. Eerlijk gezegd had ik die artikelen buiten de  geld-terug-actie niet gekocht, maar nu was het aantrekkelijk om te kopen.

7 - 14 jan. '23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
2 netten mandarijnen* AH 4,00
2 pakken knäckebröd A-merk* AH 1,85
2 pakken bio muesli * AH 2,49
1/2 volkoren brood AH 0,85
213 gr kaas BB AH 3,46
hummus* Lidl 1,19
rode kool, bio ca 1400 gr* AH 1,49
1 kg winterwortelen* AH 0,79
1 prei Lidl 0,35
750 gram rode uien* Lidl 0,69
2 potjes sambal brandal* AH 2,68
vegan pesto (geld terug actie) AH 1,00
oriëntschijf (vegan)* Lidl 1,19
blikje vegan plantaardige tonijn (geld terug actie) AH 1,00
500 ml. wokolie* AH 3,07
500 ml koolzaadolie voor bakken (geld terug actie) AH 1,00
vruchtenkwark, 500 gr*
Lidl 0,99
Snacks/ hapjes    0,00
Dranken    
2 liter soja-chocolademelk BB AH 2,49
8 liter sojamelk BB AH 6,76
1 fles rode wijn* AH 2,99
TOTAAL   40,33

3 opmerkingen:

  1. Is het wat, die nepvis in blik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je het vraagt. Nee, ik vind het niet lekker. Zulke blikjes laat ik voortaan in de schappen liggen.

      Verwijderen
    2. Dat vind ik van veel namaak "vlees" ook. Tis het allemaal niet. Zelfs niet een beetje.
      Een enkele is lekker, maar ik vind het lijkt in de verste verte niet lijkt op de vleesvariant.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.