zondag 10 december 2023

Een verrassing!

Toen ik gisteren terugkwam uit de supermarkt en mijn boodschappen in de mand van mijn driewieler wilde doen, lag daar een verrassing in! In het zakje zaten gehaakte handwarmers en een muts!


Voor de eerlijke vinder ;-)

Ik ben niet kwijt of verloren. Ik ben met liefde handgemaakt. En ik ben hier voor jou, gewoon omdat ik het leuk vind iets te doen voor een ander.

Neem mij mee, en geniet van dit warme gebaar! Facebookgroep "De anonieme sjaal"

PS: als je het kan, mag je ook een berichtje achterlaten op onze facebooksite.



10 opmerkingen:

  1. Wat leuk en wat een geweldig verrassing. Prachtige kleuren ook. Handwarmers zijn heerlijk wanneer het niet heel erg koud is zo kun je nog gewoon bij je telefoon en je portemonnee. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief ! Dat is de echte kerstgedachte. Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! Dit soort dingen hebben we nodig!
    Hartverwarmend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat er een bij jou terecht is gekomen. Ik volg de FB groep al langer en heb paar x setje van 6 onderzetters in fietstassen of onder snelbinders gedaan, maar helaas is nog nooit daarvan iets op de FB groep geplaatst.
    Nu ligt er een pakje klaar met een weefsjaal (google voor afbeeldingen ervan) die heb ik gemaakt van resten van bollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om in je fietstas of mandje te vinden 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en aardig ,maar hou je het ook?
    Als ik het tegen zou komen dan leg ik het graag neer bij de daklozen krant verkopers.
    Hier in onze plaats nog niet gezien, omgeving dordrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ‘n aardig idee!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat verschrikkelijk leuk! Ga je een berichtje op facebook achterlaten?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.