zondag 28 januari 2024

Mijn stroom- en gasverbruik in week 4

Wat verbruikte ik in de afgelopen week, week 4?

GAS
14,4 m³
Ter vergelijking: in week 3 verbruikte ik 25,2 m³ gas.
Het was in de afgelopen week erg koud met sneeuw, nachtvorst en gladheid!

STROOM
Ik kreeg geleverd: 11 kWh, verbruik eigen stroom van mijn zonnepanelen in de afgelopen week  weet ik niet, want de app is sinds 2 dagen offline, maar aangezien ik in deze week relatief veel stroom teruggeleverd heb, denk ik dat ik ook meer heb kunnen profiteren van de stroomopwekking op mijn dak.
Ik hoop dat de app weer naar behoren gaat werken. Mijn zonnepanelen wekken in ieder geval nog wel stroom op, dat kan ik op mijn zolder zien. Alleen de app doet het niet!
Vergelijking: In week 3 was de stroomlevering 12 kWh en in totaal verbruikte ik toen 15,06 kWh in totaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.