zondag 18 februari 2024

Mijn verbruik van gas en stroom in week 7

Wat verbruikte ik in de afgelopen week, week 7?

GAS
8,5 m³

Ter vergelijking: in week 6 verbruikte ik 13 m³ gas.
In de afgelopen week verbruikte ik aanzienlijk minder gas, dat klopt met de warme dagen deze week.

STROOM
Ik kreeg geleverd: 12 kWh
Mijn zonnepanelen leverden 11,1 kWh en ik leverde 7,16 kWh terug. Voor eigen gebruik: (11,1 - 7,17 = 3,94 kWh.
Dat brengt het totaal van mijn stroomverbruik in de afgelopen week op 15,94 kWh.

Ter vergelijking: vorige week nam ik ook 12 kWh af van de leverancier, daarbij gebruikte ik 5,4 kWh van eigen panelen. Toen was het verbruik 15,9 kWh.
Vrijwel gelijk aan de afgelopen week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.