maandag 8 april 2024

Cursus budgetteren: even een vraag!

Sinds een aantal weken plaats ik hier op dinsdag de achtereenvolgende delen van de cursus Budgetteren die ik vorig jaar maakte.
Ik merk dat er weinig animo voor is.
Weinig pageviews, weinig reacties en vaak helemaal geen reacties.
Ik vermoed dat er weinig behoefte is aan herhaling, die behoefte had ik wel verwacht, maar het lijkt er niet op dat jullie er warm voor lopen.
Er zijn voor het 4e cursusdeel afgelopen dinsdag nog geen 500 pageviews geregistreerd.
De rest klikt kennelijk meteen door naar andere blogs van mij of anderen, want er waren afgelopen dinsdag wel een kleine 5000 pageviews op mijn weblog, maar dus niet voor de cursus.

Wat vind jij?
Stoppen of doorgaan?
Voor morgen staat het deel Sluipuitgaven gepland.
Dat nog doen en dan een punt er achter?

Mijn reactie om 22.00 uur:
het is mij wel duidelijk.
Mijn conclusie was dat er weinig mensen zijn die belangstelling hebben voor de cursus en dat blijkt ook uit jullie reacties. Ik stop er mee!
Mocht je toch belangstelling hebben, lees dan hier.
Daar kun je de hele cursus teruglezen.

10 opmerkingen:

  1. Ha aaf, voor mij hoef je niet te herhalen. Eigenlijk las ik de tips de eerste keer al niet -ik denk dat ik alles wel weet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad lees ik meestal de titel en dan lees ik niet verder. 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, geld genoeg. Dus budgeteren sla ik een keertje over.
    Piet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees het niet, omdat ik het vorig jaar al gelezen had. En toen wist ik het meeste ook al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik zie dat het een deel van je cursus is klik ik meteen weer verder naar een andere blog van iemand anders. Dus wat mij betreft stop je er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boeit me echt niet, Aaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees het niet. Er wordt zoveel verteld over bezuinigen en budgetten. Persoonlijk vind ik een budget overbodig. De ene week wat meer uitgaves dan de andere week. Als het totaal per maand klopt, vind ik het prima. Dus wat mij betreft, besteed je tijd aan leukere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees ze vluchtig . Weinig opzienbarend nieuws. Terwijl er nog heel erg veel uit te spitten is. Dan stelt het teleur. Er is wel veel wat triggert. Ohh daar en daar zou ik wat meer mee moeten en kunnen maar hoe dan ? Ik denk ,om het grof te zeggen dat het voor de beginners is en dat de wat meer gevorderden aan iets anders behoefte hebben. En dat het de echte armen niet aan spreekt . Of als je page views wilt 😉 een stelling posten om de boel op te schudden . B.v wel of niet de hypotheek af lossen zodat je een buffer hebt om latere zorg kosten zelf in te kunnen kopen Ik zou je aan heel veel van dat soort stellingen kunnen helpen 😁 En je lezeressen misschien ook wel. Ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.