zaterdag 31 augustus 2024

Ook in de afgelopen week weinig boodschappen gedaan

Vanaf afgelopen donderdag werd het beter met mijn eetlust, toen was de 1e antibioticakuur afgelopen.
Tot die tijd had ik weinig eetlust en was ik soms misselijk, maar ineens had ik weer zin in koffie!
Weinig gegeten dus, de afgelopen week. Ik kocht wel wat bij, ook voor de kat, maar dat staat niet op dit lijstje.
En ik kreeg nog groenten van de bioboer. Buurvrouw haalde zelf, maar had weinig nodig doordat ze een deel van de week nog weer op vakantie gaat. Ik mocht een wensenlijstje indienen, en hoefde zelf niet 2x 10 kilometer te fietsen, dat deed zij. Helemaal goed, want ik zou dat op dit moment niet kunnen, hooguit 2x 2 à 3 kilometer, maar dan is het echt klaar, want dan ben ik uitgeput. Dat krijg je van een infectie, rust en antibiotica. Niet goed voor de conditie.

24 - 31 aug 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
2x smeerkaas Plus 1,30
knäckebröd vezelrijk Plus 1,39
1 volkoren brood * AH 1,39
hoemoes AH 1,25
kaas* AH 5,99
2x groene courgettes* Plus 0,99
250 gr peultjes Plus 1,94
200 gram broccoli bioboer 0,00
1 grote prei bioboer 0,00
360 gram uien bioboer 0,00
670 gram aardappels bioboer 0,00
pesto AH 1,15
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken      0,00
TOTAAL   15,40




1 opmerking:

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.