zaterdag 7 september 2024

Mijn uitgaven voor eten en drinken in de afgelopen week

In de afgelopen week heb ik veel meer gekocht dan dat ik in de afgelopen weken deed, maar nog steeds kwam ik niet aan mijn budget van 40 euro per week.
Dat komt ook doordat ik afgelopen zondag bij mijn dochter at. Haar verjaardagsfeest is vaak inclusief (vegan) lasagne eten, al jaren hèt feesteten bij uitstek voor haar. En het was weer heel lekker!
Misschien denk je: heb je geen margarine of boter gebruikt, of geen brood? Jawel hoor, maar die koop ik niet iedere week. Ik bewaar het eten goed in vriezer en koelkast, zodat ik er lang mee doe en niets hoef weg te gooien.

31 aug - 7 sep24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
2 dozen druiven* AH 2,19
3 Elstar appels* Plus 0,59
minicrackers, eenhaps, volkoren Lidl 1,53
dunne crackers  Lidl 0,99
cottage cheese Lidl 0,89
vega hamburger Lidl 1,61
gerookte zalm Lidl 5,99
kruidenkaas, voor op de wraps Lidl 1,96
wraps Lidl 0,94
2 preien * Plus 0,99
broccoli, 800 gr* AH 1,26
sperzieboontjes, 760 gram* AH 1,50
krop ijsbergsla Aldi 0,99
pruimtomaatjes, 300 gram Aldi 1,49
Snacks/ hapjes    
pepitamix Lidl 1,39
cup -a  soup, 2 doosjes Plus 1,45
nep cup a soup, 2 doosjes Plus 1,18
Dranken    
4 liter sojamelk AH 2,84
TOTAAL   29,78

3 opmerkingen:

  1. Weer een mooie lijst Aaf.
    Nu er weinig reacties zijn, zou ik graag over iets anders wat willen vragen als je het goed vindt..
    Weet iemand waar Thedadigitaal gebleven is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was haar laatste blog, van een paar maanden geleden: https://thedadigitaal.wordpress.com/2024/05/12/zondag-12-mei-2024-moederdag-maar-ook-wezenzondag/

      Verwijderen
  2. Ik probeer nooit onder een bepaald bedrag te blijven. Ik tel de bedragen per maand op en reken dat om per week. Dus achteraf bekijken wat ik uitgegeven heb. De maand augustus was dat per week €34,77. Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.