woensdag 25 september 2024

Volop consumentenprogramma's!

Nu het najaarsseizoen begonnen is, zijn er weer veel consumentenprogramma's op TV.
Ik kijk naar : Meldpunt, Radar en Kassa. Het kan niet op! Maandenlang niets en nu ineens weer een overvloed.
Meldpunt wordt uitgezonden op vrijdagavond
Kassa op zaterdagavond
Radar op maandagavond
Dat vind ik niet slecht hoor, er komen heel veel tips en waarschuwingen voorbij, maar soms is het een beetje te veel van het goede. Dan kijk ik niet op het tijdstip zelf, maar kijk achteraf, op NPO start. Daar kan ik voor mij minder interessante delen overslaan.

Wat vind ik wel interessant?
- Het herkennen van oplichtingspraktijken
            - "bankmedewerkers" die melden dat je spaargeld in gevaar is
            - "politieagenten" die je sieraden voor je gaan opbergen in een kluis omdat er in jouw buurt zo veel gestolen wordt.
- Belastingregels
- Toeslagen
- Knelpunten in de zorg
- Geluidsoverlast door verwarmingsapparaten
- Wat je moet doen als je verkeerde producten of kapotte producten aangeleverd krijgt.
Enzovoort.

Kijk jij?

1 opmerking:

  1. Ik kijk consumenten programma's net als jij terug om net als jij de voor mij niet interessante informatie over te kunnen slaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.