Van Nienke, een lieve lezeres in de provincie Groningen, ontving ik ruim een kilo walnoten uit eigen tuin!
Niet per post, nee, ik kon de doos ophalen in een aangrenzende wijk, bij familie van haar.
Een leuke verrassing!
De doos bevatte naast walnoten ook nog een leuk kaartje.
![]() |
| Kaartje |
Ooit kreeg ik zo maar een winterjas cadeau van een lezeres. Een zwarte jas, maat 54/56. Haar veel te groot, voor mij goed passend. Ze stuurde hem mij toe en ik heb hem diverse winters gedragen. Ik betaalde alleen de verzendkosten destijds. Meen ik mij te herinneren, maar misschien dat zelfs niet eens. Ik heb hem nog steeds in de kast hangen, ontdekte ik laatst. Ik meende dat ik die al lang weg had gedaan, want hij is me nu veel te groot. Hij ziet er nog als nieuw uit. Komende herfst gaat hij naar de kringloop. Nu nog niet, want er is geen mens die nu in de zomer op zit te wachten.
Tenzij één van mijn lezers graag een ruime jas wil van het merk Ulla Popken. Mail me dan op zuinigaan@gmail.com Dan kan ik die cadeau gekregen jas op mijn beurt weer doorgeven!


Wat leuk! Ik houd dit najaar ook het boerderijtje,dat walnoten verkoopt in de gaten
BeantwoordenVerwijderen