donderdag 6 september 2007

Gezondheidsproblemen

06/09/2007
Activiteiten liggen hier even stil, eerst snipverkouden, waardoor ik erg moe was, en eigenlijk nog steeds ben. Dat was niet consuminderen op geld, maar minderen op energie.
Tot overmaat van ramp heb ik waarschijnlijk mijn enkel en mijn onderbeen gekneusd door een val van de trap, ik dacht eerst dat het wel wat meeviel, maar ik steeds meer klachten, dus vanmiddag ga ik naar het ziekenhuis om het been te laten onderzoeken. Een heel gedoe, ik moet waarschijnlijk lang wachten, maar het lijkt me toch beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.