woensdag 3 oktober 2007

Duur telefoontje

03/10/2007
Mijn jongste dochter heeft uitgebreid met haar zus zitten bellen vanmiddag. Zus woont in dezelfde stad, maar bellen is toch wel heel gezellig! Ik probeerde de jongste dochter aan het einde van de middag op het werk te bereiken, maar toen was ze al in gesprek. Ze was nog steeds in gesprek toen ik thuis kwam. Dochter belde 56 minuten van vast naar mobiel en kon niet geloven dat dit wel  €10,00 kostte. Ik heb het nagerekend, 56 X €0,17 = €9,52. Nog net niet helemaal 10 euro, maar dat scheelde niet zo veel. Dochter heeft beterschap beloofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.