maandag 1 oktober 2007

Vast bedrag per maand sparen

01/10/2007
Ik ben begonnen maandelijks 2x een vast bedrag te sparen, 1x nadat het salaris binnen is en 1x nadat de belastingdienst belasting terug heeft betaald. Op dit moment krijg ik per maand nog een behoorlijk bedrag van de belastingdienst terug, €366,- in totaal. Mijn jongste dochter is op 30 juni 18 jaar geworden. Ik vreest dat ik binnenkort minder voorlopige teruggave van de belastingen krijg toebedeeld.
De spaarbedragen zijn al ingepland bij de internetbank, dus vergeten is er niet meer bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.