maandag 8 oktober 2007

Lekker warm!

08/10/2007
De CV is weer gerepareerd, het is weer heerlijk warm in huis en we kunnen weer warm douchen. Ongelooflijk hoe content een mens kan zijn met een beetje warmte. In het weekend was het huis erg koud en koud douchen is ook geen pretje. Ik ben aan dat koud douchen nooit begonnen, mijn jongste dochter wel, die stapte zonder blikken of blozen onder de koude douche! Volgens haar werd ze er na het douchen heerlijk warm van. Dat komt volgens haar door stimulering van de bloedsomloop. Het zou een prima bezuiniging zijn, maar ik kan er niet toe komen om het uit te proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.