donderdag 11 oktober 2007

Panklare maaltijden

11/10/2007
Ik probeer warme maaltijden te maken die minder dan 1 euro per persoon kosten. Afgezien van een enkele pizza koop ik nooit panklare maaltijden. Deze week is het rundergehakt bij de Albert Heijn in de aanbiedingm voor 3 euro per kilo. Dat is 30 cent per eenpersoonsportie. Die porties die ik in de vriezer. Afgelopen week had Albert Heijn grote zakken heerlijke aardappels in de aanbieding. Tien kilo voor 3 euro. Dat is erg weinig!
Ik ben niet zo’n geweldige keukenprinses, mijn repertoire is vrij beperkt. Maar ik eet altijd met smaak en de kinderen zijn ook heel tevreden.
Vandaag (Aldi) diepvries spinazie gegeten met elk 2 gekookte eitjes en bovengenoemde gebakken aardappeltjes. Héérlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.