woensdag 26 maart 2008

Geld van spaarrekening afgehaald

26/03/2008
220pxhoergeraet_analog_050609_2 Overmorgen ga ik na 2 maanden proberen, mijn gehoorapparaten aanschaffen. Ze kosten € 2225,- De zorgverzekeraar betaalt € 950,- , de rest moet ik in eerste instantie zelf betalen. Mijn werkgever heeft beslist dat ik deze gehoortoestellen voor mijn werk nodig heb. Ik dien de rekening in bij de UWV, van deze instantie hoop in het meeste van wat ik moet betalen weer terug te kunnen krijgen. Ik zit nog steeds te wachten op de aanbevelingsbrief van de bedrijfsarts, zodat ik de vergoeding aan kan vragen. Een collega van mij heeft €700,- per oor weer teruggekregen, maar die had duurdere apparaten. Ik ben benieuwd hoeveel ik terugkrijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.