zondag 28 december 2008

Betoverd door vrouwen

28/12/2008
Gisteren hebben dochter en ik een uitstapje gemaakt naar het Groninger Museum. We hebben de tentoonstelling met schilderijen van Waterhouse bewonderd. De titel is Betoverd door Vrouwen. Er zijn prachtige schilderijen bij. Vooral de vrouwen met bloemen en Lady of Shalott (in het bootje) vond ik prachtig. Omdat we nog waardebonnen bezaten, hadden we per persoon een korting van 8 euro op de toegangsprijs.
Na afloop hebben we heerlijke Belgische frieten gegeten op de markt in de stad en heeft dochter in de V&D in de opruiming nog leuke onderbroekjes gescoord voor de helft van de prijs. Dat maakte ons uitstapje helemaal compleet. We waren door het buiten eten van de friet erg koud geworden, de V&D was heerlijk warm! Dochter had ook nog een tegoedbon van 10 euro voor korting op het abonnement op de bibliotheek, dat tientje heeft ze gistermiddag geïnd en daar zijn haar slipjes mee betaald.
Voor jullie hierbij een aantal foto’s die ik van internet gehaald heb. Deze schilderijen maakten deel uit van de tentoonstelling.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.