dinsdag 23 december 2008

Rest van de schuld afbetaald

23/12/2008
Eind 2008 zou ik alle schuld aan mijn vriendin afbetalen, dat heb ik dus vandaag gedaan. Behalve mijn salaris, heb ik vandaag een eindejaarsuitkering en een vergoeding woon-werk verkeer over 2008 ontvangen. De twee laatsten waren goed voor in totaal € 1050,00!! Dat het zoveel was,Geldlenennegatievebkr had ik niet gedacht! Gisteren had ik al geld van mijn spaarrekening gehaald. Er stond nog een restschuld open van € 5.950,-, deze was van de verbouwing van oktober 2007. Vandaag heb ik alles afbetaald, plus de opgebouwde rente. Nu blijft er alleen de hypotheekschuld nog over. Op mijn spaarrekening staat nu een buffer van bijna 4.500 euro.
Op mijn salarisrekening staat nu nog maar weinig geld, maar binnenkort stort mijn oudste dochter de in verband met haar Icesave-problemen geleende 500 euro weer terug op mijn rekening.
Ik ben heel tevreden, zowel over de afbetaling van de schuld als over de hoogte van mijn buffer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.