donderdag 11 december 2008

Te weinig geld terug?

11/12/2008
Ik meende echt dat ik 20 euro in mijn portemonnee had toen ik gisteren bij de Albert Heijn betaalde voor 6 euro aan boodschappen, maar vanavond bij de Aldi zat er vrijwel niets meer in. Er zat niets anders op dan te pinnen. Ook prima, maar zou ik bij Albert Heijn gisteren veel te weinig teruggekregen hebben? Ik had flink de pest in, ik heb helemaal niet goed opgelet gisteren. Waarmee had ik betaald? Volgens mij met 3 twee-euro munten. Het twintigje moest er nog zijn! Vanavond nog even gekeken op de plek waar ik mijn contante geld bewaar. En gelukkig, er was nog net zoveel geld als toen ik dinsdag mijn huishoudgeld pinde.
Ik moet toch beter opletten en minder op de automatische piloot met geld omgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.