Welkom bij Zuinigaan

Dit weblog gaat over bezuinigen, consuminderen en nog meer, want een mens is tenslotte meer dan alleen een consuminderaar, of zo je wilt een vrek. In '07 kocht ik mijn huis, in december 2018 word ik 66 jaar en mag ik met pensioen, want dan krijg ik mijn AOW. Ik heb een pensioengat van 20 jaar. Ik verkeek mij op de kosten van een koophuis en constateerde dat ik financieel vanaf mijn 66e jaar nogal krap zou komen zitten, vooral vanwege het pensioengat. Dus daar ging ik wat aan doen en op deze weblog vind je mijn berichten hierover.

zaterdag 10 januari 2009

Tarzan

10/01/2009
Morgen gaan dochters, vriend van oudste en ikzelf naar het circustheater in Scheveningen, naar de musical Tarzan. Al weer erg lang geleden had Albert Heijn als actie kortingskaartjes bij de boodschappen. We hebben toen een kaartje besteld, dat was in juli 2008. Het is een 3e rangskaartje, volgens de website kost dit €64,- euro. Ik heb inclusief reserveren €36 betaald, het kortingskaartje van Appie was wel de moeite waard!
Fotocasttarzan_2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten