zaterdag 29 augustus 2009

09.09.09

29/08/2009
Op woensdag 9 september aanstaande is de dag van de duurzaamheid. Een leuk initiatief. Voor mij heeft consuminderen ook zeker iets met duurzaamheid te maken en niet alleen met zo goedkoop mogelijk leven.
Ik bezuinig op energie, ik koop biologische groenten en zorg voor zo weinig mogelijk afval. Ik repareer daar waar mogelijk en geef dingen een tweede leven. Ik wil door minder te consumeren bijdragen aan een betere aarde. Jammer genoeg is 9 september gewoon een werkdag voor mij, maar het idee is goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.