zondag 23 augustus 2009

Terug van vakantie

23/08/2009
Gisteren zijn we weer terug gekomen van onze reis naar Frankrijk en Zwitserland. Het was een hele tocht vanuit zuid Zwitserland weer terug naar hier, bijna 1100 kilometer. Gelukkig is alles goed gegaan en zijn we zonder schade aan mensen en voertuig weer veilig thuis. Onze katten zijn heel blij dat we er weer zijn. Op bespaar- en bezuiniggebied kan ik jullie vertellen dat de boodschappen in Nederland spotgoedkoop zijn. Heel wat goedkoper dan in Frankrijk en Zwitserland. Ik heb me verbaasd over het niveau van de prijzen daar! In Zwitserland zijn we uiteindelijk niet uit eten geweest, we hebben steeds zelf eten gemaakt, wel zo voordelig. Wel hebben we ons voor 35 franken (+ 24 euro) per persoon de berg op laten brengen om van bovenaf de Aletschgletscher te kunnen bewonderen. In de komende week ga ik uitrekenen wat het ons allemaal gekost heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.