woensdag 21 oktober 2009

Herfst in huis gehaald

21/10/2009
Je kunt in de winkel herfststukjes" kopen, maar je kunt ook zelf aan de slag met gratis materialen. Ik ben gisteren op zoek geweest naar kleurig herfstblad en besjes om een herfstschaal van te maken. De schaal ziet er mooi uit. Het blad, de besjes en de tak heb ik allemaal gevonden, gewoon op de grond. Alleen het takje met de blauwe sleedoornbesjes heb ik geplukt. Mooi hè? De schaal staat nu in plaats van een gekocht boeket mooi te zijn op mijn tafel. Een van de katten vond het ook wel mooi, die ging er met de kop en voorpoten middenin liggen. Maar daar heb ik helaas geen foto van.
Herfststukje_002 Herfststukje_003

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.