dinsdag 18 mei 2010

Hergebruik van hout

18/05/2010
Ik lees net op nu.nl dat sommige pizzabakkers in Napels bezuinigen op de aankoop van hout door doodskisten te laten stelen en die te gebruiken voor hun houtgestookte pizza-ovens. Ook hier, hier en hier kun je over het zelfde bericht lezen. Het is natuurlijk heel goedkoop, dit "gratis" hout! Ik ben uiteraard voor hergebruik van grondstoffen en spaarzaam gebruik van natuurlijke hulpbronnen, maar dit gaat wel erg ver! Mij veel te ver, hoor!
Brrr hoe verzinnen ze het! Ik stel me al voor hoe je in Napels zo’n pizza eet!!
Zou het een "broodje aap" zijn? Figuurlijk gesproken dan?
Ik heb toch liever mijn eigen zelfgemaakte pizza’tje uit mijn eigen oven. Misschien niet helemaal authentiek Italiaans, maar verdachte geurtjes en smaakjes zitten er niet aan ;-) Gewoon groene stroom lijkt me beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.