donderdag 28 oktober 2010

Aflossen HYPOTHEEK!!!

28/10/2010
Het is nu eind oktober. Deze maand ga ik mijn eerste extra aflossing van mijn hypotheek doen! Ik heb met de bank afgesproken dat het geld rond 29 oktober van mijn rekening gaat. Het geld voor het aflossen van de hypotheek kan nu elk moment van mijn rekening gehaald worden. Ik regel mijn bankzaken via internet, en als ik nu mijn rekening open, dan staat daar een bedrag van bijna DERTIENDUIZEND EURO voor mijn neus! Super cool! Als ik deze extra aflossing betaald heb, dan heb ik een hypotheek van 70.000 euro. Beetje jammer dat het geld voor de aflossing op dit moment een renteloos staat te wezen op mijn betaalrekening. Dat gaat mij als superspaarder toch wel wat aan het hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.