donderdag 2 juni 2011

Wat neem ik verder mee?

02/06/2011
We gaan dus morgen naar Spanje en wel naar Malgrat de Mar, even ten noorden van Barcelona.
Behalve eten neem ik mee:
9 onderbroeken
2 hemden
3 broeken
3 blouses of t-shirtjes
1 shirt voor slapen
6 paar wandelsokken
1 badpak
1 badlaken
bh 's
wandelschoenen, slippers, waterschoenen voor op het strand
plastic tasjes voor vuile of natte dingen
diarree pillen
nagelknipper
babyzalf
voetenzalf
paracetamol
zonnebrand
lippenbalsem
zonnebril
pleisters
reservebril
sjaaltje voor nek of hoofd
medicijnen
zorgpas
ID kaart
rijbewijs
bankpas
busticket – hotelticket
bagagelabels
reisverzekeringsgegevens
tandenborstel + tandpasta – in de onderwegtas
zakmes
plastic zakjes
2 pennen
adressenboekje
plastic drinkbekertjes
fototoestel + oplader
mobieltje + oplader
wekker
vouwparaplu's
boeken
sudokuboekje
kussentje, fleecedeken
huissleutel
Ik weet niet wat me bezielde, ik had bijna vergeten mijn insuline in te pakken. Ik had wel alle pillen, naalden en prik- en pufmateriaal ingepakt, maar geen insuline. Dat is echt niet handig om te vergeten, ik schrik er behoorlijk van dat ik dat bijna vergat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.