zaterdag 30 maart 2013

Tip: tijdelijke actie - Dal Voordeelkaart

Reis je regelmatig met de trein en heb je geen Dal Voordeelkaart? Tot 1 mei kun je tegen een gereduceeerd tarief een Dal Voordeel kaart kopen. Je betaalt het eerste jaar geen 50 euro, maar 29 euro. Voor mij is het interessant, omdat ik kort geleden 60 jaar geworden ben. Ik kan nu voor 14 euro extra 7 keuzedagen kopen. Dus kan ik 7 dagen gratis met de trein reizen voor 29+14= 43 euro en voor de rest met 40% korting tijdens de daluren.
Als je de actiecode 1327 invoert als je de kaart bestelt, dan betaal je 29 euro in plaats van 50 euro.

Ik denk er zelf over om zo'n kaart aan te schaffen. Zo kom ik voor net iets meer dan 6 euro waar ik maar wil, tenminste, op dinsdag, woensdag en donderdag en in het weekend.

6 opmerkingen:

  1. Ik zou het doen, je hebt de kaart er zomaar uit! Zelf heb ik een dalvrijkaart. Ik ben 65 en dan kost de kaart maar 40 euro per maand. aangezien ik veel onderweg ben kan dat dik uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook alle dagen in juli en augustus! Heb al bijna 7 jaar plezier van mijn keuzedagen. En vanuit Groningen kan het altijd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al besloten dat ik er een neem en 60+. Leuk! Heb ik plezier van mijn ouder worden! Dat automatisch verlengen, dat is niet zo'n probleem. Als het niet bevalt, dan zeg ik gewoon tijdig op!

      Verwijderen
  3. Kaart wordt wel automatisch verlengd als je zelf niet opzegd, vind ik een groot nadeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik wel een naaistreek vind, is dat je bij zo'n Dal Voordeelkaart van 29 euro een OV-chipkaart CADEAU krijgt. Ik heb er € 7,50 voor betaald! Ik vond toen al dat het onzin was dat ik voor de OV -kaart moest betalen en dat ik recht had op een gratis OV-chip kaart. Nu dus wel als je een Dal Voordeelkaart aanschaft! Dat maakt hem voor diegenen die nog geen OV-chipkaart hebben, nog goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je tip! Heb 'm zojuist besteld.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.