vrijdag 6 juni 2014

Boodschappen!

Er is al weer bijna een nieuwe week voorbij, maar hier dan toch nog even de boodschappen van week 22, die had ik nog niet met jullie gedeeld.


Week 22 van 26 mei - tm 31 mei' 14
*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
FRUIT    
limoenen, 4 stuks AH 1,09
bananen, 4 stuks Lidl 0,64
aardbeien, 500 gr AH 1,99
ONTBIJT EN LUNCH    
cottage cheese Lidl 0,89
smeerkaas, 20+ Lidl 0,93
brood, heel volkoren AH 1,35
2 triangel volkorenbroodjes* AH 0,55
karnemelk, liter AH 0,78
WARME MAALTIJD    
komkommer Lidl 0,25
bosje radijs Lidl 0,69
struik andijvie, ruim 700 gr. Lidl 0,39
cherrytomaten, bakje Lidl 0,39
broccoli Supercoop 0,40
tonijn, 3 blikjes* AH 3,20
haringfilet, 2 stuks gerookt AH 1,57
cashewnoten Lidl 1,89
kip Lidl 2,65
groene olijven Lidl 2,29
tortilla wraps, 2x 6 Lidl 1,78
zonnebloemolie AH 1,19
LEKKERS    
aanmaaklimo Supercoop 2,59
TOTAAL week 22, mei '14   27,50

Deze keer niet zo heel veel gekocht, voor 4 euro per dag etenswaar en drinken is niet slecht. Over het algemeen heb ik gezonde voeding gekocht, vind ik zelf. Sommige dingen kocht ik echt voor het lekker, zoals de triangelbroodjes, cashewnoten, de haring, cherrytomaatjes en de aardbeien. Bij dat laatste heeft een van mijn dochters nog "geholpen" om ze op te eten.
Behalve aanmaaklimo (suikervrij) geen lekkers zoals alcohol, snoep en chips.

3 opmerkingen:

  1. keurig lijstje. En lekker hé, aardbeien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De limoenen sprongen er bij uit! Die heb ik nog nooit gehad. Wat een exotisch fruit. Toch eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen suiker in de limo?? Het levensgevaarlijke glucose/fructose met een walgelijke hoeveelheid kwik? Of de chemisch gemaakte zoetstoffen en dit is inclusief de stevia, ook niet goed voor je lijf -risico diabetes niet goed kunnen regelen-. Limonadesiroop maak ik zelf wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.