vrijdag 18 juli 2014

Vakantie en dood en verderf

Vandaag komt mijn dagelijkse bericht wat later, ik heb vakantie en ik was gisteravond te overdonderd door het feit dat een vliegtuig met bijna 300 mensen zomaar per ongeluk uit de lucht geschoten is!
Meer dan 154 Nederlanders in één keer dood. Heel tragisch voor iedereen die er bij betrokken is als vriend of nabestaande!
Vanmiddag ga ik wat schrijven, waarover weet ik nog niet.

PS het aantal Nederlandse slachtoffers is vandaag om 11.34 uur bijgesteld naar 174 mensen.
 - tweede update om 16.15 uur:  zeker 189 Nederlandse slachtoffers.
- derde update om 21.35 uur: 192 slachtoffers uit Nederland.
Het is ongelooflijk!

10 opmerkingen:

  1. Ja vreselijk bericht inderdaad. Ik hoorde het vanmorgen pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja afschuwelijk hè?! Ik dacht eerst dat het een ongeluk was, maar het vliegtuig is gewoon echt uit de lucht geschoten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet te bevatten. Ik hoop voor de mensen zelf dat ze er zelf heel weinig van hebben meegekregen. Afschuwelijk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt afschuwelijk inderdaad. Het lijkt mij zo ongelooflijk eng

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 174 Nederlanders w.s.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dan ga je op vakantie, naar je familie of op zakenreis en kom je nooit aan, alleen omdat onze soortgenoten met hersenen elkaar zo nodig de hersens moeten inslaan en oorlogje spelen.... bah bah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vreselijk, geen woorden voor...zo verdrietig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier schieten woorden gewoon tekort, echt afgrijselijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.