donderdag 9 oktober 2014

Zwemabonnement opgeschort

Ik mag tot 6 weken na mijn huidige oogoperatie niet zwemmen. Over een week of vier word ik aan mijn andere oog geopereerd en mag ik nog weer 6 weken niet zwemmen. Ilse gaf mij het advies om mijn abonnement te laten opschorten. Ik heb de gemeente Groningen gemaild en het is gelukt, mijn abonnement wordt 10 weken opgeschort! Ik heb een abonnement met korting, maar de normale prijs van het jaarabonnement is €226,60. Tien weken = + 43,50. Fijn dat het abonnement opgeschort kon worden en ik die weken niet voor niets betaald heb.
Ik mis het zwemmen nu al en zal het zeker nog meer gaan missen, ik zwom tenminste 2x per week en soms wel 4x per week!
Het is een fijne pleister op de wonde dat ik gewoon eind december mijn zwemmen kan hervatten.
Een pluim voor de Werkmaatschappij Sport & Recreatie van de stad Groningen!
Ik denk dat ik na afloop van "mijn" zwem-uurtje maar eens in sportcentrum Kardinge ga koffiedrinken met mijn zwemkennissen. Dan ga ik niet zwemmen, maar alleen koffiedrinken en bijpraten. 

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het gelukt is.
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip, hier zou ook ik niet aan gedacht hebben!
    Ik wens je een spoedig herstel toe!

    Groetjes
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het goede van dit soort "zuinige" blogs is, dat je af en toe nuttige tips ontvangt.
    Zo wilde ik laatst het abonnement op de zaterdagkrant van het NRC opzeggen.
    Motief: losse nummers kosten 3,50 en ik betaal voor een abonnement 195,00!
    Dus ik betaalde zelfs meer dan 52 * 3,50 !! Ik zei dat ik de krant wel voortaan zelf ga kopen.
    Vervelend voor mij, want ik moet dan naar de winkel, vervelend voor NRC want zij zijn een klant kwijt. Dus de slimme heer aan de telefoon had een voorstel: hij zag dat ik al sinds 1981 abonnee was en bood een korting van 20% aan !! Dat scheelt mij dus 40 euro en dat vond ik wel een redelijk voorstel en ben akkoord gegaan. Dus tip! Reken je abonnementsprijs altijd na, deze is soms duurder! Rarara, hoe wil je klanten houden???

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.