woensdag 12 november 2014

Boodschappen week 45

In de vorige week was ik vrij spaarzaam met boodschappen. Ik ging immers ook een dag riant uit eten en verder at ik ook bij jongste dochter.
Wat kocht ik?


Week 45 van  3 - 10 nov  '14
*=aanbieding, @=afgeprijsd  WAAR PRIJS
FRUIT    
bananen, 5 kleine Lidl 0,69
peren, 6 grote* AH 1,25
ONTBIJT EN LUNCH    
halfvolle melk, vers AH 0,65
verse magere melk Lidl 0,59
kaas, jong belegen AH 5,46
oploskoffie AH 1,44
brood AH 1,29
halvarine AH 0,59
roomboter Lidl 0,99
WARME MAALTIJD    
gedroogde tomaten in olie Lidl 1,29
knoflookteentjes in olie Lidl 0,99
aardappels, 5 kg* AH 1,99
hele groene kool, 1250 gr* AH 0,99
gerookte haring filet, vers, 3 stuks AH 2,63
LEKKERS    
kruidkoek AH 0,51
sint maarten snoep* AH 2,52
speculaas AH 0,79
TOTAAL week 45, november '14   24,66

Uiteraard at ik in de afgelopen week ook wel eens wat anders dan groene kool. Ik had nog prei, winterwortelen, uien, knolselderij en een potje rode kool.
Ook had ik van de afgelopen weken nog erg veel appels, die bewaar ik in de groenten lade van de koelkast. Daar kun je appels en trouwens ook peren, goed bewaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.