donderdag 12 maart 2015

Geen geld terug

Bijna een maand geleden, namelijk op 15 februari, had ik 6 "gratis" producten gekocht. Het was gratis omdat ik namelijk geld terug zou krijgen. Bijna alle geld-terug-acties werden binnen 5 werkdagen afgehandeld en had ik het geld heel snel op mijn rekening. Alleen de geld-terug-actie van Wieckse bier liet op zich wachten.
Ik heb in mijn mailbox de bevestigingsmail ontvangen, net als bij de andere producten, maar uitbetalen? Nee dat gebeurde niet.
Het was niet mijn bedoeling om de volle prijs te betalen voor het proberen van bier dat ik anders nooit had gekocht.
Even heb ik gedacht: laat dan maar, maar ik bedacht dat ik van deze geld-terug-actie gewoon mijn geld terug wilde. Gisteren was ik vrij, dus tijd voor actie, graag die 3,39 euro terug.
De site was snel gevonden, dus heb ik een mailtje gestuurd over het uitblijven van het geld. Ook hiervan kreeg ik keurig een bevestiging, dat dan weer wel. Ik ben benieuwd wat er nu gebeurt.

14 opmerkingen:

  1. Wij kregen 't geld ook niet terug; per mail werd doodleuk gezegd dat we 't verkeerde product hadden gekocht. Ondanks fotobewijs konden we fluiten naar onze centen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's niet netjes zeg!! Tijd om contact op te nemen met Kassa! ?

      Verwijderen
  2. Mijn man moest lang wachten op een geld-terug-aktie. Maar twee mails later kwam het toch. Houd hoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier idem, van alles het bedrag terug behalve van Wieckse. Bewijs hebben we alleen ze zeggen dat het niet het juiste product is wat niet zo is en ik dus het bewijs van heb ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Zuinigaan,
    Ik had precies hetzelfde gedaan! Maar ook geen geld terug. Dus mailen.
    en idd ook dezelfde mail terug. Nu wachten er twee....
    Wordt vervolgd.
    Groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb aan de actie deelgenomen maar bij mij geen noemenswaardige problemen. Ik weet niet meer precies wanneer ik het heb terug gevraagd maar op 10 februari is er 3,45 euro op mijn rekening gestort. Of zou dit nog een eerdere actie zijn geweest? Ik had 6 blikjes Wieckse 0.0, je kon kiezen tussen flesjes of blikjes en daarom nam ik de blikjes want dan geen gedoe met statiegeld.

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel toevallig heb ik zojuist zitten zoeken naar het bonnetje voor het bewijs. Ik heb het 11 feb ingestuurd maar zag op het xgratis forum al dat we niet de enigen zijn. Maar de meesten hebben het geld na een maand toch gekregen, dus ik verwacht het hier ook einde van de week wel retour. En anders ga ik er uiteraard ook achteraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier hetzelfde, alleen bij de Wieckse geld terug actie.
    Erg jammer, spoort sowieso niet aan het eens echt te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op 7/2 had ik voor de wieckse 0.0 ingestuurd, 6/3 had ik het terug op de rekening, dus net binnen de beloofde vier weken. Als jij het ongeveer gelijk ingestuurd hebt als toen je erover blogde, dan valt het wachten toch wel mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De andere geld terug acties waren zo veel sneller, dat ik me echt afvroeg of het goed zou komen. In de antwoordmail stond geen termijn, dus ik wist niet waar ik op kon rekenen.

      Verwijderen
  9. Ik heb ook gemerkt dat je echt heel goed moet opletten wat je koopt en dat het precies klopt, anders krijg je het niet terug.
    Ik moet weer eens een lijstje maken op een enveloppe, bonnetjes gaan dan in de enveloppe en ik hou bij wat ik al heb ingediend en terug gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herkenbaar! Anders gewoon nog eens een mail er tegenaan gooien met een linkje naar deze blog? Vinden ze vast niet leuk :)

    Als ik meedoe met een GTA moet ik er vooral op letten dat ik de bon ook echt indien, anders is het natuurlijk zonde. Regelmatig zijn het immers producten die ik normaal gesproken niet eens zou kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geachte mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Wij kunnen u melden dat wij uw inzending hebben verwerkt, wij verwachten dat het bedrag binnen 2 weken op uw rekening staat.

    Wij hopen u bij een volgende actie weer te mogen begroeten!

    Met vriendelijke groet,

    Sophie Turkenburg
    Bureau Consumenten Service


    Ben dus benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.