dinsdag 14 juli 2015

Bijna vakantie!

Nog twee dagen: vandaag en donderdag, en dan heb ik echt vakantie! Er werken maar weinig mensen meer in het gebouw waar ik werk, maar ik heb het nog razend druk! Hopelijk kan ik vandaag een flinke slag maken en kan ik dan overmorgen er met een gerust hart voor de komende weken een punt achter zetten. Ik heb al ontdekt dat ik 1 dag méér moet werken in augustus, anders komen belangrijke brieven niet op tijd af! En omdat diegene die ze moet tekenen doodleuk vanaf 26 augustus afwezig is, moet ik die brieven eerder klaarmaken voor ondertekening. Dat is niet leuk, maar dan laat ik een dag van mijn al ingeplande verlof afhalen. Die belangrijke brieven zijn essentieel en zeker ook in het belang van mijn baas. Ik ga niet overwerken, het is een kwestie van schuiven met verlof.  Dan neem ik die dag later wel eens op!

1 opmerking:

  1. Jij bent een fijne werknemer lijkt me! Proactief en betrokken. Ze boffen maar met je.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.