zondag 24 juni 2018

Energieverbruik in de afgelopen week

Ook deze week weer een zuinige week, het was niet nodig om te stoken. Het was wel tamelijk fris buiten, maar in huis werd het niet kouder dan ruim 19 graden en op zonnige momenten werd het al snel bijna 23 graden. Verwarmen was niet nodig.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 25):
GAS -> 0,6  m3.
In week 24 gebruikte ik 0,4 m3.

STROOM -> 10  kWh
In week 24 gebruikte ik 13 kWh.


Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €2,38
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat je de eenheid van energie kWh goed gebruikt. Geen KwH of KW of iets dergelijks��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn vorig jaar november verhuisd naar een appartement van tien jaar oud. Goed geïsoleerd, het was vandaag in huis 22 graden. Een heel verschil met ons vorige huis uit de jaren twintig. Toen kon ik onze kamertemperatuur goed vergelijken met die van jou. We zijn na een tussentijdse opname teruggegaan van 100 naar 65 euro. In ons oude huis was ons voorschot 120 euro. Zelfs deze winter kwam de temp. zelden onder de 18 graden. Alleen toen het vroor.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.