zaterdag 22 juli 2023

Hoe ging het met mijn boodschappenbudget in de afgelopen week?

Helemaal niet slecht, moet ik zeggen, ondanks een aantal luxe aankopen zoals: noten, gevulde rode pepers, roquefort en olijven. Die waren om de zomer te vieren!

Dat ik ondanks luxe hapjes weinig uitgaf, kwam doordat ik weinig kocht, het is deze keer een kort lijstje. Geen gewoon brood, geen aardappels, pasta of rijst. Geen peulvruchten en ook weinig fruit.
Ik heb nogal wat voorraad aangesproken, dat scheelt in de uitgaven.

15-22 juli 23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
2 mango's * AH 2,00
900 gram bananen* Lidl 0,89
6 krentenbollen AH 1,69
gerookte haringfilet BB AH 2,52
bloemkool* AH 0,99
tasty tom tomaten, 380 gram * AH 1,49
komkommers, 2 stuks Plus 0,98
2 preien* Lidl 0,78
verse knoflook Lidl 0,59
500 gram amandelen* Lidl 4,49
2x een pakje vegan vleesvervanger (kipstukjes) Lidl 3,78
Snacks/ hapjes    
gevulde rode pepers met kaas Lidl 2,29
Kalamata olijven Lidl 1,49
200 gram walnoten Lidl 2,89
roquefort* AH 4,60
Dranken    
4x sojamelk AH 3,56
TOTAAL   35,03

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.