zaterdag 26 augustus 2023

Mijn aankopen voor voeding en drinken in de afgelopen week

Ik was grotendeels uithuizig deze week. En dat is te zien aan de lengte van mijn lijstje en de hoeveelheid groenten die ik kocht. Het is dus niet zo dat ik in de afgelopen week als groente alléén 1 paprika at. 

19- 26  aug  23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
appels van eigen boom tuin 0,00
1035 gram fair trade bananen Plus 1,45
blauwe bessen*, 500 gram Lidl 2,79
1x smeerkaas naturel 200 gram Lidl 1,19
houmoes Lidl 1,39
extra belegen kaas, 418 gram* AH 5,09
Mexicaanse twister* Lidl 0,79
Italiaanse olijven, groot, met pit * Lidl 1,79
1 rode paprika* AH 0,59
2x kipstukjes, vegan* Lidl 2,78
vla* AH 1,49
Snacks/ hapjes    
chocolade Lidl 1,30
2 pakken vegan browniemix AH 7,18
Dranken    
taksi, 1,5 liter, gratis door  AH kraslootje AH 0,00
4 x sojamelk* AH 2,67
sojamelk, 2 liter AH 1,78
TOTAAL   32,28

5 opmerkingen:

  1. Die Mexicaanse twister klinkt apart en lekker, hier helaas een Lidl zonder bakafdeling. Heb je de pastel de nata wel eens geprobeerd? Erg lekker maar die zijn niet vegan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Mexicaanse twister is ook niet vegan. Hij is heel pittig door rode pepers en ui (?) en met wat kaas.

      Verwijderen
  2. Ik neem altijd de smeerkaas van de Lidl mee naar m’n werk, maar dan de 20+ versie. Even lekker en dan vaak met een stukje rode paprika of plakjes komkommer mmmm heerlijk en gemakkelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de vegankipstukjes met een grote pot versteegen kipkruiden pikant. Koop altijd 2 potten bij ah als ze daar in de aanbieding zijn. O ja en de vega kipstukjes van de lidl koop ik ook altijd in de aanbieding en zijn super makkelijk in te vriezen

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.