zaterdag 9 september 2023

Mijn boodschappen in de afgelopen week: een zuinige week!

In de afgelopen week gaf ik weinig uit aan voeding en drinken. En vrijwel alles in de aanbieding. Dat ik weinig uitgaf, betekende dat ik ook weer wat inteerde op sommige voorraden, bijvoorbeeld sojamelk en brood.  Verder at ik een keer een eerder gekookte diepvriesmaaltijd uit de vriezer (natuurlijk na ontdooien en goed doorwarmen) en vroor ik geen nieuwe maaltijden in.

 2 -9 sept 23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
mango* Plus 1,00
500 gram pruimen* Lidl 1,69
500 gram wilde nectarines* Lidl 1,49
stevige volkoren crackers, 2 pakken à 200 gram* AH 3,58
halvarine AH 1,19
390 gram 35+ Goudse kaas, belegen* @ AH 2,85
2 rode puntpaprika's* AH 0,99
2 komkommers* AH 1,00
courgette* AH 0,59
1 spitskool* AH 0,99
 3x 2 vegan kipfilet* Plus 6,00
mosterd* Plus 1,00
stemgember* AH 2,17
bio volkoren tagliatelle, 500 gram* AH 1,42
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken   0,00
TOTAAL   25,96

2 opmerkingen:

  1. Die volkoren crackers bij AH kon je hier kopen voor de voedselbank, bij jullie ook?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.