zaterdag 13 januari 2024

Inkopen levensmiddelen in week 2

Ondanks extra inkopen wegens aanbiedingen, viel de budgetoverschrijding reuze mee! Dat kwam misschien ook doordat ik in de afgelopen week geen sojamelk of andere dranken kocht.
Ik heb de tekst van alles wat in de voorraad ging, rood gemaakt en dan blijken mijn uitgaven reuze mee te vallen!

Heb jij ook geprofiteerd van aanbiedingen?

6-13 jan. 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
4 appels, Kanzi* Plus 1,03
1 mango eetrijp* Plus 1,00
2 zakken muesli* AH 2,99
hoemoes, 2x * AH 3,50
1 kg 100% pindakaas* AH 2,85
1 pot 100% amandelpasta* AH 2,85
2x plakken à 200 gram plantaardige kaas* AH 1,85
3 zakken reuzenkrentenbollen* Plus 3,00
250 gr gerookte haring BB AH 2,22
2x plantaardige shoarma* AH 3,05
2x plantaardig kruimgehakt* AH 2,99
2x plantaardige gehaktballetjes* AH 2,99
2 potjes sambal badjak* AH 2,62
1 kg uien* Plus 1,00
1 kg winterpeen, bio* Plus 1,00
knoflook, 2 bollen Plus 1,19
500 gr spruiten* Plus 1,00
2x 450 gram kwark * @ AH 1,29
Snacks/ hapjes    
crackers AH 1,39
2 rollen oreo* Plus 2,00
Dranken    
TOTAAL   41,81

2 opmerkingen:

  1. Maar Aaf, je zou je voorraad toch juist opmaken! Titia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, ik zou minder voorraad hebben. Maar het waren mooie 2=1 aanbiedingen en aanbiedingen voor 1 euro. Bovendien: de pindakaas is zo goed als op, de muesli ook, en de hoeveelheid vleesvervangers in mijn vriezer was aanzienlijk geslonken. En ook de kleinkinderen weten wel raad met krentenbollen. Vooral oudste kleinzoon, die krijgt er altijd een aantal als ik samen met hem naar zijn zwemles ga. Vooreerst liggen de krentenbollen in de vriezer, maar dat duurt niet heel lang.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.