zondag 7 januari 2024

Mijn stroom- en gasverbruik in week 1

 Wat verbruikte ik in de afgelopen week, week 1?

GAS
16,9 m³
Ter vergelijking: in week 52 verbruikte ik 9,5 m³ gas.
In de afgelopen week ik steeds thuis en het was een stuk kouder dan in de week er voor.

STROOM
Ik kreeg geleverd: 14 kWh, verbruik eigen stroom van mijn zonnepanelen was in de afgelopen week  2,75 kWh, dat is in totaal 16,75 kWh stroomverbruik in week 1.
In week 52 was de stroomlevering 13 kWh en in totaal verbruikte ik toen 15,77 kWh.

ZONNEPANELEN
Eigenlijk mag de hoeveelheid stroom die de panelen nu opleveren geen naam hebben. Heel langzamerhand wordt het iets beter dan week 51, maar hard gaat het nog niet! Deze week in totaal 4,7 kWh. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.