zaterdag 3 februari 2024

Mijn uitgaven voor levensmiddelen in de afgelopen week

Ik gaf weinig geld uit in de afgelopen week. Ik had weer eens een voorraad-opmaak-week. Dus at ik 3 maaltijden uit mijn vriezer en gebruikte ik ook verder veel voorraad uit koelkast en provisiekast. Zo groeit mijn voorraad niet uit tot een voorraad voor wel 10 personen in plaats van voor mij alleen!

Wat kocht ik wel? Vrij veel fruit.
Lekkere dingen, zoals brood/toastsalade, een borek en roquefort.
Heerlijk!

De cashewnoten kocht ik speciaal voor jongste kleindochter. Die luncht bij voorkeur met droog volkorenbrood en water, heerlijk vindt ze dat. Iets anders vindt ze niet lekker, de krentenbol die ik haar afgelopen maandag wilde geven, kreeg ik weer terug, ze wilde een boterham met niks. Dus ik probeer haar daarnaast nog wat te laten eten: gemengde nootjes, rozijnen, fruit, pinda's met een laagje chocolade. 
Rozijntjes vindt ze lekker, gedroogde cranberry's niet en de pinda's ook niet. Ze houdt alleen van cashewnoten en daar heb ik nu voldoende van!

27 jan - 3 febr. 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
4 bananen AH 1,55
2 kg (= 7 stuks) sinaasappels* Lidl 1,99
4 citroenen* Lidl 0,89
4 grapefruits Lidl 1,99
volkoren  brood* Lidl 0,99
havermout* AH 0,71
2 doosjes vegan brood- en toast-salade* AH 3,75
cottage cheese AH 0,89
kastanje champignons* Lidl 0,99
vega hamburgers (normaal €1,79, onverwacht lekker!)* Lidl 0,99
aardappelstukjes* Lidl 0,69
Snacks/ hapjes    
spinazie börek* Lidl 0,79
cashewnoten Lidl 2,39
roquefort AH 3,42
Dranken    
4 x sojamelk AH 3,20
TOTAAL   25,23

1 opmerking:

  1. Wat heeft jouw kleindochter een pure smaak, daar kan ik jaloers op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.