zaterdag 3 augustus 2024

Mijn boodschappen in de afgelopen 2 weken

Van 23 juli t/m 1 augustus was ik op vakantie in Engeland. Daar deed ik voor de lunch soms wel wat boodschappen, maar die werden betaald uit het vakantie-potje en niet van het gewone weekbudget.

De boodschappen van onderstaand lijstje zijn gekocht op 20 t/m 22 juli en op 2 augustus. Vier dagen, gedurende 2 weken dus.
Na mijn vakantie was mijn versvoorraad nogal karig, hoog tijd voor nieuwe aankopen!
Aangezien ik mij niet helemaal fit voelde (misselijk, diarree en hoofdpijn), deed ik eigenlijk maar wat.
Ik gooide wat in mijn boodschappenkar, vergat dingen die ik ook had willen kopen (sojamelk, hoemoes en bananen) en liet het er bij. Jongste dochter met kleinzoons zouden op bezoek komen en dochter kreeg ruim de helft van de gember mee. Ik had gember bij de AH zullen kopen, vergat dat en pakte toen de verse gember van de Lidl mee, ook goed, want ik weet dat jongste dochter van gember houdt.
De tempeh kocht ik omdat we in York goddelijke, knapperig gebakken tempeh gegeten hebben. Ik ben van plan weer eens een poging te doen om ook zo iets heerlijks te maken. 

Over het eten in Engeland binnenkort meer!

20 juli - 3  aug 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
500 gram pruimen* AH 2,49
diepvries bosvruchten 750 gram Lidl 3,89
Griekse yoghurt Lidl 2,09
krokante muesli Lidl 1,99
gerookte haring BB AH 2,89
oesterzwammen Lidl 1,39
tasty tom tomaten* 380 gr  AH 1,88
2 komkommers * AH 1,30
2 puntpaprika's , bio Lidl 1,49
verse knoflook Lidl 0,59
verse gember, bio,  200 gram Lidl 1,49
tempeh, 250 gram AH 1,34
geitenkaasrol Lidl 1,99
vleesvervanger veg slager* AH 2,65
chilisaus AH 1,29
Snacks/ hapjes    
walnoten* Lidl 1,99
Dranken   0,00
TOTAAL   30,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.