zondag 29 september 2024

Mijn vest een beetje opgeleukt

Ik heb een grijs fleecevest waar oorspronkelijk op elke mouw, op de manchet, drie metalen knoopjes zaten. Maar de knoopsgaten van die knoopjes doorsneden in no time het garen waarmee ze bevestigd waren. Ik naaide ze opnieuw aan, raakte een paar kwijt en uiteindelijk zat er helemaal niets meer aan.
Omdat het vest donkergrijs is, is het sowieso al een beetje saai. Die knoopjes waren een leuke versiering.
Wat nu?
Ik had een tijdje geleden leuke knopen gekocht, met roofkatmotieven, van ieder 2, een beetje weinig als je zes knoopjes nodig hebt, maar ik besloot te combineren.

manchet van de mouw zonder knopen

met knopen
Op beide mouwen heb ik de knopen in de zelfde volgorde aangenaaid.
Ik ben tevreden met het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.