zaterdag 9 februari 2008

Zuinigaan is een pietlut

09/02/2008
Als ik in de supermarkt boodschappen gedaan heb, kijk ik altijd de kassabon na. Mijn ervaring is dat boodschappen die in de aanbieding zijn of afgeprijsd nogal eens verkeerd aangeslagen worden. Ik vraag altijd geld terug bij de servicebalie, ook al is het "maar" 50 cent. Soms vind ik ook veel grotere fouten. Een tros bananen bijvoorbeeld werd aangeslagen voor € 9,90 ipv € 0,99. Het zijn geen grote bedragen die ik in totaal uitgespaard heb, maar in de afgelopen 10 jaar toch al gauw ruim honderd euro, misschien wel veel meer, ik heb hier geen boekhouding van.
Hoe doen jullie dat, controleren jullie de kassabon? Welke fouten zijn jullie tegen gekomen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.