dinsdag 29 april 2008

Alternatief funshoppen

Gistermiddag 2e hands kleding gekocht bij iemand die een broek en een vest op Marktplaats had Kievit_3_3 gezet. Voor in totaal 10 euro ben ik weer 2 kledingstukken rijker. Mooi, weinig gedragen spul. Om er te komen moest ik een fietstochtje door de weilanden en langs een bos maken van 9 kilometer heen en 9 kilometer weer terug. Dit is echt funshoppen! Het was mooi weer, de zon scheen en er waren veel vogels te zien. Ik heb kieviten gezien op nog geen 2 meter afstand. Ik heb nooit geweten dat hun veren zo prachtig waren in de zon! Hun veren die van een afstandje zwart lijken, zijn in werkelijkheid veelkleurig, met onder andere donker groen. Zuinigaan vind dit veel leuker shoppen dan slenteren in een drukke winkelstraat met allemaal dure kleding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.