vrijdag 18 juli 2008

Declaratie pedicure



Pedicure_2
Omdat ik diabetes heb mag ik mijn bezoeken bij de pedicure declareren bij de zorgverzekeraar. Volgens mij zit het niet in de basisverzekering, maar in de aanvullende verzekering. Ik heb verschillende chronische ziektes, dus een aanvullende verzekering leek mij indertijd wel handig.
Ik ga eens in de 6 weken naar de pedicure, dus dat geld mag ik declareren. Ik heb nu 2 behandelingen gedeclareerd, dus binnenkort krijg ik 42 euro op Pedicure2_2mijn rekening gestort. Ze zijn daar altijd heel snel mee bij mijn zorgverzekeraar.
Wat ziet de bovenste foto er vreselijk vies uit, vinden jullie niet? Zo lang wacht ik niet met het laten knippen en vijlen van mijn teennagels en eeltlagen. Mijn voeten lijken meer op foto 2. Minder lange nagels en een stuk frisser en gezonder ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.