dinsdag 23 september 2008

Euroshopper getest

23/09/2008
De Albert Heijn verkoopt Euroshopper producten. De laatste tijd probeer ik het ene na het andere Euroshopper-product uit.
Wat heb ik allemaal geprobeerd?Euroshopper
zilvervliesrijst: geen succes, het was wel goedkoop, maar er zitten allemaal harde houtachtige stukjes vlies in. Als je een hapje rijst neemt, heb je meteen een aantal harde, scherpe vliesjes te pakken. Die horen nogmaal gesproken helemaal niet in de rijst te blijven zitten.
roggebrood: prima roggebrood en heel goedkoop: 39 cent
gele vla: niet zo lekker, kun je beter zelf koken, wel goedkoop: 65 cent per liter. Als ik hem meng met roeryoghurt is het prima te eten. Maar puur vind ik de vla smaken naar karton.
paprika chips: goed te eten, net zo ongezond als andere chips, maar ze smaken goed.
zelf in te vriezen ijsjes: ik kon ze de afgelopen zomer bijna niet aanslepen, dochter vind ze heerlijk.
de chocopasta heeft daarentegen een heel lang leven bij ons. Die komt niet op, dochter en ik vinden het allebei niet echt lekker.
houdbare melk: prima melk, een stuk goedkoper dan de dagmelk
zoute stokjes: lekker
drop: ik prefereer toch een A-merk
Wat zijn jouw favoriete Euroshopperproducten? En heb je afraders?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.