woensdag 22 oktober 2008

Blauwe enveloppe

22/10/2008
Heimat123_2Al weer een blauwe enveloppe! Vandaag ontving ik van de belastingdienst een brief dat ik over 2007 nog 234 euro zorgtoeslag tegoed heb. Ik heb in 2007 €203,- zorgtoeslag ontvangen en ik krijg er nog 230 + 4 euro rente bij. Dat is een meevaller, ik had het niet verwacht. Ik krijg binnenkort bericht over wanneer ik het geld ontvang.
Leuk! Deze keer gaat niet alles naar de spaarrekening, ik ga er ook iets leuks van doen. Ik verlekker mij al weken aan de DVD-boxen van de serie Heimat. De serie is destijds door de VPRO uitgezonden, de hele serie van 3 dvd-boxen is nu te koop bij de Volkskrant voor 79,00. Ik vond het een geweldige serie. In totaal ruim 51 uur film!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.